torsdag 5 mars 2015

Njuter av vårsolen!

Stormande jubel - det är sol, det är skönt - det är ljuvligt!

Åh, vad jag har längtat till detta. Att sitta ute och fika och njuta.
Även lunchen intogs ute i solen.


Det är inte bara vi människor som njuter. Taihunden Pepsi har lagt sig skönt till rätta här i vårsolen.


Även hästarna står och solar! En fantastisk tavla att titta på när man intar sitt kaffe.


Det har varit en ovanlig grå och trist vinter med väldigt få soltimmar. Hoppas verkligen att våren blir bättre än vintern som var. Om det fortsätter såhär så blir jag jublande glad. Även om man jobbar inne, så är det så himla skönt att kunna ta kaffepausen ute. Promenaderna med hundarna blir också längre! Livet blir lättare att leva!


Idag känner jag mig tacksam!

Och färgsättningen på New England huset i Schweiz som jag har jobbat med nu under vintern blir grått med svarta fönster och dörrar. Fler bilder fanns i förra inlägg - klicka HÄR för fler bilder:


Må så gott!

Carpe Diem!